NAPRAWA GWARANCYJNA
Przed zgłoszeniem upewnij się, że posiadasz ważną gwarancję, wypełnioną kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu.
Pobierz zgłoszenie naprawy, wypełnij je i prześlij na nasz adres mailowy: serwis@pgn.com.pl, a oryginał dołącz do paczki.
Przesyłkę odbierze zlecony przez nas kurier. Spakuj urządzenie zabezpieczając je do transportu, pamiętaj o dołączeniu zgłoszenia,
karty gwarancyjnej oraz dowodu zakupu.
Po zakończonej naprawie, prześlemy urządzenie z powrotem.
NAPRAWA POGWARANCYJNA
Pobierz zgłoszenie naprawy, wypełnij je i prześlij na nasz adres mailowy: serwis@pgn.com.pl, a oryginał dołącz do paczki.
W przypadku nietypowych urządzeń możesz wcześniej skonsultować wszystko z naszą obsługą telefonicznie: 89 642 97 34.
Przesyłkę odbierze zlecony przez nas kurier (opłata według cennika firmy kurierskiej). Spakuj urządzenie zabezpieczając je do transportu, pamiętaj o dołączeniu zgłoszenia.
Po zakończonej naprawie, prześlemy urządzenie z powrotem.