NAPRAWA GWARANCYJNA

Przed zgłoszeniem upewnij się, że posiadasz ważną gwarancję, wypełnioną kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu.

Pobierz zgłoszenie naprawy, wypełnij je i prześlij na nasz adres mailowy: serwis@pgn.com.pl, a oryginał dołącz do paczki.

Przesyłkę odbierze zlecony przez nas kurier. Spakuj urządzenie zabezpieczając je do transportu, pamiętaj o dołączeniu zgłoszenia,
karty gwarancyjnej oraz dowodu zakupu.

Po zakończonej naprawie, prześlemy urządzenie z powrotem.

NAPRAWA POGWARANCYJNA

Pobierz zgłoszenie naprawy, wypełnij je i prześlij na nasz adres mailowy: serwis@pgn.com.pl, a oryginał dołącz do paczki.

W przypadku nietypowych urządzeń możesz wcześniej skonsultować wszystko z naszą obsługą telefonicznie: 89 642 97 34.

Przesyłkę odbierze zlecony przez nas kurier (opłata według cennika firmy kurierskiej). Spakuj urządzenie zabezpieczając je do transportu, pamiętaj o dołączeniu zgłoszenia.

Po zakończonej naprawie, prześlemy urządzenie z powrotem.

Jeśli chcesz być regularnie informowany o nowościach w ofercie naszej firmy zapisz się do newslettera a będziesz na bieżąco cały czas.

Dostawcy