Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich zapisywaniu.
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o Polityce Cookies.

  OK

Masz pytanie? Pn - pt. 8.00 - 16.00 tel. (89) 6700 810 kontakt@pgn.com.pl

0 szt. 0,00

Dlaczego konto B2B?


Funkcjonalności e-commerce dedykowane dla firm


Wiemy, że rozwój branży e-commerce powoduje wzrost oczekiwań klientów, w tym także przedsiębiorców robiących zakupy online za pośrednictwem platform B2B. Jesteśmy świadomi tego, że nasi Kontrahenci oczekują maksymalnych udogodnień, oraz sprawnej i szybkiej obsługi, a także rozwiązań, które ułatwią im pracę. Zobacz, na jakie funkcjonalności możesz liczyć, rejestrując się na profesjonalnie przygotowanej platformie e-commerce przeznaczonej dla klientów B2B.


Zobacz co zyskujesz


Dostęp do cen hurtowych

Dostęp do cen hurtowych

Specjalne promocje pakietowe

Specjalne promocje pakietowe

Indywidualna opieka handlowca

Indywidualna opieka handlowca

System rabatowy

System rabatowy

Limit kredytowy

Limit kredytowy

Rozbudowane zarządzanie kontem

Rozbudowane zarządzanie kontem

Zaawansowana wyszukiwarka

Zaawansowana wyszukiwarka

Dostęp do historii zamówień

Dostęp do historii zamówień

Szybka wysyłka

Szybka wysyłka

Społeczność PGN - spotkania wyjazdy

Społeczność PGN – spotkania, wyjazdy



Funkcjonalności B2B dostępne dla zarejestrowanych kontrahentów



Dostęp do cen hurtowych


Klient B2B, po rejestracji i zalogowaniu, od razu uzyskuje dostęp do cen hurtowych. Dzięki temu może dokonać obliczeń mówiących mu, jaki budżet musi przeznaczyć na zakup towarów handlowych, służących do dalszej odsprzedaży czy skalkulować wysokość marży, jaką może narzucić. Ceny hurtowe nie są widoczne dla klientów detalicznych i innych niezarejestrowanych użytkowników.


Specjalne promocje


Klienci B2B, którzy aktywnie korzystają z platform e-commerce im dedykowanych, mogą liczyć na specjalne akcje promocyjne. Są o nich informowani za pośrednictwem wiadomości e-mail, ale także podczas kontaktu z przydzielonym im opiekunem handlowym. W ten sposób mogą korzystać z atrakcyjnych ofert niedostępnych nigdzie indziej. Aby sprawdzić, jakie są aktualnie dostępne promocje, zazwyczaj wystarczy zalogować się na swoje konto w panelu B2B, a następnie wybrać odpowiedni dział.


Indywidualnie naliczane rabaty dla klientów B2B PGN

Indywidualna opieka handlowca


Dostawcy zwykle troszczą się o swoich klientów B2B, dlatego już na początku współpracy z przydzielają im opiekuna handlowego, który zadba o sprawną realizację zamówień, doradzi przy wyborze asortymentu i odpowie na wszelkie inne pytania.


System rabatowy


Specjalny system rabatowy dla klientów korzystających z platformy B2B daje im możliwość uzyskania dodatkowych profitów. Dostawca może premiować aktywnych klientów, przydzielając im indywidualne rabaty. Są one wyrażone zazwyczaj procentowo. Atrakcyjna polityka rabatowa to jeden z fundamentów, na których buduje się długofalowe relacje biznesowe oraz zdobywa lojalnych klientów. Dlatego też dostawcy dbają o to, aby warunki handlowe dostępne na platformie B2B były tak samo korzystne jak podczas osobistego spotkania z handlowcem czy zakupach dokonywanych telefonicznie lub stacjonarnie.


Limit kredytowy i różne opcje finansowania


Jak wiadomo, w działaniu firmy mogą pojawiać się różne nieprzewidziane sytuacje. Zastoje w płatnościach nie muszą zakłócić płynności zatowarowania firmy. Świadomość istnienia opcji kredytu kupieckiego zapewnia elastyczność działania i pozwala kupić towar w optymalnym dla firmy czasie. Wiele platform daje także możliwość zakupu towaru na kredyt lub wzięcia go w leasing. Przy zakupie wybiera się taką formę płatności i wypełnia dodatkowy wniosek u partnera leasingowego czy kredytowego współpracującego z platformą. Po pozytywnej wersyfikacji zamówione produkty wysyłane są do klienta.


Rozbudowane zarządzanie kontem


Rozbudowane zarządzanie kontem pozwoli klientom B2B na personalizację adresów wysyłki, a także dopasowanie ustawień do swoich preferencji czy przydzielenie dostępu wielu pracownikom wraz różnymi uprawnieniami. Automatyzacja procesu sprzedaży w postaci mechanizmów zaimplementowanych na platformie B2B służy ograniczeniu czynności, które klient musi sam wykonać. Intuicyjny interfejs sprzedażowy powinien być zaprojektowany w taki sposób, aby zapewniać dużą czytelność, a znalezienie potrzebnych funkcji uczynić maksymalnie intuicyjnym. Nie powinno być również potrzeby ręcznego przeliczania jakichkolwiek wartości, na przykład kwot zakupionych towarów – zrobi to za nas system.


Możliwość składania zamówień 24h na dobę 7 dni w tygodniu

Zaawansowana wyszukiwarka


Bez sprawnej wyszukiwarki klient będzie miał problem ze znalezieniem produktu, którego potrzebuje. Zbyt ogólne hasła wyszukiwania zaowocują wówczas bardzo długą listą wyników. Dzięki zaawansowanemu filtrowaniu jesteśmy w stanie zawęzić wynik i usprawnić cały proces. Dobrze przygotowana wyszukiwarka pokazuje wyniki w sposób precyzyjny, nawet w sytuacji, gdy w bazie platformy B2B znajdują się tysiące przedmiotów, różniących się zaledwie jednym drobnym szczegółem. Filtrowanie odbywa się na wielu poziomach jednocześnie, przez co otrzymuje się precyzyjny wynik wyszukiwania.


Dostęp do historii zamówień i ofertowanie


Podgląd historii zamówień może okazać się przydatny, zarówno podczas tworzenia zestawień, jak też jako ściągawka przy następnych zamówieniach. Wszystkie dane historyczne i dokumenty zawsze znajdują się pod ręką po zalogowaniu do panelu klienta platformy. Z poziomu platformy B2B powinno się także dać w prosty sposób generować oferty dla własnych klientów – jest to ogromna oszczędność czasu, dzięki której można zająć się prowadzeniem biznesu zamiast mozolnym uzupełnianiem dokumentów.


Szybka wysyłka i wygodne metody płatności


Integracja systemów płatności i wysyłki pozwala na szybszą realizację zamówienia. Eliminuje to pewne czynności, które w innym przypadku musiałby ręcznie wykonywać pracownik. Połączenie szybkich płatności z bezpośrednią integracją z firmą kurierską pozwala na naprawdę błyskawiczną reakcję na złożone zamówienie, a wiadomo, że bywają sytuacje, w których jeden czy dwa dni w opóźnieniu dostawy stanowią duży problem.


Podoba Ci się platforma PGN? Czy jest coś, co możemy poprawić? Napisz, dziękujemy! opinia@pgn.com.pl


Korzyści z korzystania z platformy e-commerce